Eerste week - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Julia Mathijssen - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Julia Mathijssen - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Julia Mathijssen

Blijf op de hoogte en volg Julia

30 April 2018 | Spanje, Lloret de Mar

Hi allemaal,

Op zondag 22 april ben ik dan eindeliik vertrokken naar Barcelona voor 10 weken. Rond 3 uur kwam ik aan in mijn appartement, alles was super mooi, net nieuw en best groot! Ik deel het met 3 andere mensen die heb ik later deze week ontmoet, super leuke mensen!

Op maandag had ik mijn eerste dag bij BudgetBikes, heb die dag veel mensen ontmoet en besproken hoe de komende dagen eruit gingen zien. Het was gelijk een drukke dag en kon gelijk al helpen! Verder in de week hebben ze me veel dingen uitgelegd hoe alles werkt.

Het is wel wennen, het is een super grootte stad, heel veel drukte. Maar ik weet al snel de weg naar huis en naar stage.

Heb het erg naar mijn zin hier!

Groetjes,
Julia

  • 29 Mei 2018 - 15:59

    Susanne:

    Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent Julia!
    Heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Lloret de Mar

Julia

Ik zit voor 10 weken in Barcelona & vertel jullie er alles over!

Actief sinds 10 April 2018
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 2908

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: