Mijn eigen project - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Julia Mathijssen - WaarBenJij.nu Mijn eigen project - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Julia Mathijssen - WaarBenJij.nu

Mijn eigen project

Blijf op de hoogte en volg Julia

18 Juni 2018 | Spanje, Barcelona

Holaa,

Het gaat nog steeds heel erg goed met me en heb het erg naar mijn zin! Ik ben nu echt wel aan het aftellen het zijn nog maar 10 dagen voor dat ik weer naar huis ga. Ik heb geregeld dat ik 2 dagen eerder naar huis ga omdat ik de 2 laatste dagen toch niet meer hoefde te werken. Dat vind ik wel heel erg fijn, kijk er toch wel erg naar uit om naar huis te gaan om iedereen weer te kunnen zien. Al ga ik het hier denk ik toch ook wel heel erg missen, de vrijheid, de grote stad en de mensen.

Sinds een aantal weken heb ik mijn eigen project binnen BudgetBikes. Ik ben bezig om de sociale media te verbeteren, Ik heb een klein plan geschreven over hoe we moeten gaan updaten op Instagram & Facebook. Ik vind het erg leuk om dit te doen en post nu zowat elke dag wat op Instagram! Dus volg BudgetBikes op Instagram, dan zie je heel erg veel over wat ik doe & over het bedrijf :).

Ik doe ook nog steeds erg veel leuke dingen, afgelopen zaterdag ben ik samen met een collega naar Sitges geweest. Dit is een klein dorpje zo'n ongeveer 40 min. van Barcelona. We hebben heel de dag lekker op het strand gelegen en dan heb je toch wel een beetje het vakantiegevoel. Maar toen ik thuis kwam was ik wel helemaal verband, dat is iets minder...

Deze week komt mijn lieve nichtje nog op bezoek, heel erg last minute nog. Maar super leuk dat ze langs komt, om met haar hier nog voor de laatste keer leuke dingen te doen!

Ik hou de laatste dagen ook nog wel vol, dat weet ik zeker. Komt helemaal goed en ik ga het heel erg missen als ik weer thuis ben, het mooie Barcelona.

Adioss!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Julia

Ik zit voor 10 weken in Barcelona & vertel jullie er alles over!

Actief sinds 10 April 2018
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 2887

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: